31. juuli 2014

Sain oma pesa pildid

Hei, hei!

Paar päeva on nüüd uudistevaene olnud, kõik sahmimised positiivse otsus suunas said tehtud ja nüüd siis see nädalane hingetõmbepaus kuni lennuki õhkutõusmiseni.

Köök
Täna aga oli üks vahepeala, mis lasi mul pilku heita oma järgmise kahe kuu pesale Matera kesklinnas. Nimelt saatis apartemendi omanik mulle pildid.

No ütlen ausalt, see, mida ma piltidelt nägin, ületas mu ootused: värviline, päikeseline, kööginurga asemel terve köök ning piltidelt tundub isegi 2 tuba olema! Onju liiga hea, et tõsi olla?!

Eksole, ju!

Ja mis veel! Just avastasin suure toa pildilt, et mul hakkab olema ka rõdu! Halleluuja :)

Magamistuba


Elutuba

Vannituba

Peaks hakkama vist juba kohvrit pakkima...

PS. Mu kass Miksu vist on üles korjanud mu reisiootuse (loe: ärevuse) võnked ja kahtlustab mind, et mul on lähitulevikus mingi suuremat sorti hülgamine plaanis. Käib mul muudkui järgi, nurrub ja kurrub, ronib käe alla ning ei anna kuidagi asu.

On see, et ta mu lahkumist tunnetab, üldse võimalik? Loll küsimus- ega ta ju kurt ei ole :D

2 kommentaari:

  1. Vot selle peale ronis nüüd küll üks väike kadeduseuss oma urust välja :)
    Tundub, et Sul tuleb imeline olemine!

    VastaKustuta
  2. Tegelikkus on veelgi parem. Vedas lihtsalt sellega, et mu võõrustaja vennal oli selline korter saadaval.

    VastaKustuta