4. oktoober 2014

Lahkumisõhtusöök

Meie viimane õhtu Materas- kiirustasime Eliana juurde- olin tellinud Muhu Portselani Sabinalt kena käsitsimaalitud rukkililledega kruusi ja kausi, soovisin need enne restoraniminekut üle anda. Ootamatult sain ka mina kingituse- suur ökosõber, nagu ta on, pakkis ta minu jaoks jõupaberisse stiilse tekstiilist poekoti, mille oli soetanud Nadia käest, see oli see naine, kes omab kohaliku kauba ning õiglase kaubanduse poekest. Nüüd ei peaks ma idee järgi enam mitte ühtegi kilekotti poest ostma :)

Kingid vahetatud, suundusime restorani. Olime valinud selleks ühe parimatest- Le Botteghe ja peagi saatis kelner meid lauda. Lahusoldud napi nädala vältel oli väga palju meil kummalgi toimunud, seega juttu jätkus kauemaks ja jätkukohaks valisime Vicolo Cieco napsubaari.

Minu Erasmuskogemus sai väärikalt tähistatud, Ciao, Matera!



Veidi ka sellest, kus me selle napi nädala jooksul vahepeal käisime. Jah, Sitsiilia sai kiirmenetluse (26.- 30.09) korras avastatud- imeline väikelinn Acireale Etna jalamil, siis 2800 m kõrgusel Etnal vulkaaniservast sisse vaatamine. Räpane, ülerahvastatud kuid suursugune Palermo, ning armas kuurortlinn Cefalu, kuhu jäime ka teiseks ööks, tühistades järgmise õhtu broneeringu Lipari saarel.


 Soovitame kõigile Itaaliat! :)

Ciao!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar