25. september 2014

Kokkuvõtteks

Täna, 25. septembril, on siis see päev, mil minu kallis abikaasa jõuab siia, minu juurde. See tähendab, et minu ERASMUS programm saab selleks aastaks läbi ning kohe homme sõidame me nädalasele puhkusele Sitsiilasse. Alloleva pildi allkiri võiks olla: "Baris oodates". Kuid see lugu pole enam selle blogi teema... :)

30. septembril Sitsiiliast tagasi tulles ootab meid veel ees nö. tänuõhtusöök koos Elianaga, saingi talt just kirja nelja erineva restoranisoovitusega, mille hulgast peame siis ühe välja valima. Tänuõhtusöök seetõttu, et ma tõesti olengi väga tänulik osaks saanud lahkuse ja tähelepanu eest ja ka kõige muu eest...  Usun, et restoranikogemusest tuleb veel üks postitus...

Tagasivaadates on mul ülimalt hea meel, et oskasin aprillis seda uudist lehest märgata, olin piisavalt kiire reageerima ning kvalifitseerusin programmi. Nüüd on siis need 2 kuud läbisaamas ja tundsin end mõned päevad siin isegi veidi nukralt, et kohe- kohe on see põnev kogemus läbi ja tuleb tagasi koju pöörduda. Palju asju jääb pooleli, armsaks saanud inimesed jäävad maha...

Kuid koduigastus oli ikkagi suurem ning mõte kohe- kohe saabuvast Jaanusest on eriti erutav :) Tänulikkusega vaatan ma üle õla Materale ja nendele inimestele ja mälestustele siin tagasi ning häälestan end taas Eesti lainele.

Tasapisi on täitunud mu oktoobri kalender, esimesel kodusolekunädalal on bookitud iga päev: Ida- Viru asjad vajavad ajamist ning vanad- head sõbrad, tuttavad, koostööpartnerid uute põnevate projektide alustamist ning vanade jätkamist.

Plinn- plõnn: uus kiri saabus mu meilboksi, mis see on?  Ohoo, minu inglise keele õpetajalt üks teade, kellaaja järgi mõistsin, et otse tunnist saadetud :)


 From: mariateresa.paolicelli [mailto:mariateresa.paolicelli@gmail.com]
Sent: Thursday, September 25, 2014 9:24 PM
To: Terje@tertur.ee
Subject: Something for you


We are reading your letter :)


Inviato da Samsung Mobile


Täna hilisõhtul Mariateresalt kirja, kes andis teada, et minu lühike tervitus jõudis õigeks ajaks kohale ja sai ka kenasti tunnis ette loetud. Kaasa pandud fotoasitõend räägib enda eest.

Mul nii hea meel! :)

I love you all!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar