22. september 2014

Agri- Netural

Kenal pärastlõunal pakkisime oma asjad ja kõndisime Mimì Coviello stuudiokorterisse. Eliana oli eelnevalt saadetud kirjas palunud, et ma võtaks oma arvuti kaasa- sest nende kahe noore ja särasilmse arendada oli Agri- Neturali koduleht ja kuna ma tunnen end WordPressi platvormil suhteliselt koduselt ning nende kodukas (ülla- ülla) platseerus just seal, siis plaanisime seal ühtteist muuta ja paremaks teha.

Samuti soovisid nad kodukal ise teha muudatusi ja parandusi, mida ma neile ka õpetasin. Nüüd ei sõltu nad enam veebiarendajast, kes armastavad, teadagi, oma teenuste eest arveid esitada.


Stuudio oli vägev- eriti imposantseks osutus sajandialgusest pärit joonestuslaud. Üldse, on kõik see, mis ma olen siin näinud, taaskasutatud ja renoveeritud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar