9. september 2014

Vihm

Tegelikult tulin siia kirjutama hoopis tänasest päevast, aga kuid kui tulin akent öhe lahti tegema, siis kuulsin väljas rahulikku sabinat ning ninna lõi teate küll, see märja asfaldi lõhn... Ahh kui hea. Minu akna taga sadas tõsiselt rahulikku, suure piisaga vihma. Ja müristas ka, aga see toimus juba kusagil kauguses; ja lugu sai seega täiesti ootamatult vihmast.

Seoses selle vihmaga tuli mulle meelde, kuidas ma paar päeva enne siiasõitu kodus olles jagasin Facebookis ühte vikerkaare pilti Materast ja alla kirjutasin, et kavatsen selle vikerkaare ise ka oma silmaga seal üle vaadata.

Mingi aeg tagasi oligi siin kaks vihmast ilma ja hea õnne peale aknast välja vaadates silmasingi seda va oma Matera vikerkaart. Kenasti majade kohal kaardus, hoides raskemat taevavärvi linna peale laskumast.

Kätte sain, ära kogesin! Minu kaar! Ning kui lähemalt vaadata, on mõlemal pildid koguni 2 kaart :)

Nüüd siis aga natuke sellest, millest algselt tahtsin siin juttu teha- mõtlesin tegelikult, et olgu see tänaöine postitus siis puhtalt suurest vihmast ja kaunitest vikerkaartest ning rohkem sõnu ma ei teekski. Paneks hoopis kollaaži sellest, mis täna sai taas ette võetud. :)


Head ööd!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar