7. november 2014

Elianalt mulle



Olen end diivaninurgas kerra tõmmanud, tekk on peal ja villased sokid on jalas.  Teki all on sarnaselt keras ka Miksu, minu valge armas kassike. Ilm on sombune ja hall, õues on vaid 3 kraadi sooja ja toas 20 kraadi- peaks vist minema kuuma teed tegema....

Filtreerisin siin Eliana kirju ja sattusin taas lugema ta 2. oktoobri e- saadetist, mis jõudis minuni Helsingi lennujaamas meie Tallinna lendu oodates. Seega polnud vist sel hetkel kojusaamise ootuses arusaamist, mida ma endast sinna kaugele, imelise linna särasilmse noore naise koju maha jätsin... 

Oh, kui soe hakkas neid ridu lugedes...  ajasin teki pealt ära.


From: Eliana viggiani [mailto:eli.viggiani@gmail.com]
Sent: Thursday, October 2, 2014 2:29 PM
To: Terje Rattur
Subject: Welcome back home!

Hello my dear,
how are you? Are you getting used to your estonian rithm and to come back to your life? I can't imagine how exciting it is!
Here i had such busy and exciting days! Yesterday (when I was still hangover after our estonian dinner with italian liqueurs eheheh) we finished all the signs and made everything ready for the photo shooting...I worked until midnight and today I woke up at 6:30.

My god, so exciting and I think that Francesca made amazing photos!
We followed lots of your tips and there was an atmosphere full of happiness and joy with my friends, I'm looking forward to show you the photos.
Ahhh and also I love so much the signs and the frames we did together.
I can't wait to show you so I just send some photos of them right now - sorry they are not great photos!

It's unbelievable but I still feel your presence in all these things that are going on and of course I think of you anytime I see your projects around...you left lots of beauty all around L'Albero!
I can't really stop to feel blessed for the amazing estonian eye I had here!!
Happy life, looking forward to seeing you again,
lots of love
Eliana

Oma emale ja teistele sugulastele väike tõlge ka: 

Tere, mu kallis, 
Kuidas sul läheb, kas oled harjumas oma eesti rütmiga? Ma ei suuda ette kujutada, kui erutav see võib olla!
Mul on siin olnud väga kiired ja põnevad päevad! Eile (millal mul oli pohmell peale meie eesti õhtusööki koos itaalia likööriga eheheh) me lõpetasime kõik sildid ja tegime ettevalmistusi fotosessiooniks... Ma töötasin kuni südaööni ja täna ärkasin kell 6:30. 

Oh, jumal, ma olin nii põnevil ja usun, et Francesca tegi imelisi fotosid!
Me järgisime palju sinu näpunäiteid ja lõime siin koos sõpradega rõõmu ja nautimise atmosfääri.
Ma ootan, et saaksin neid pilte Sulle näidata!
Ahhh, ja muidugi ma armastan nii väga neid silte ja raame, mis me koos tegime. 
Ma ei suuda oodata nende näitamist sulle, seega saadan ma mõned fotod kohe praegu- sorry, et need pole head pildid!

See on uskumatu, kuid ma siiani tunnen Su kohalolekut kõikides nendes asjades, mis me tegime ja muidugi ma mõtlen su peale iga kord, kui ma näen neid projekte enda ümber... sa jätsid palju ilu igale poole L´Albero´sse. 
Ma siiamaani tunnen end õnnistatuna selle imelise eesti silma eest, mida ma omasin siin!!
Soovin õnnelikku elu, ootan, et näen sind veel korra, 
palju armastust
Eliana

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar