19. juuni 2015

Nokitsemised

Tahan eestimaalastele lohutuseks öelda, et ka siin sajab vihma. Ja mitte vähe, kohe ikka täiega, nii et vastasmaja ei olnud näha. Ühel sellisel vihmasel päeval kirjutasin kodustele kaarte. Kohe esimesel siinoleku päeval varusin mõned kaardid ja margid, nii et nüüd olid kui klaverid põõsast võtta.

Meie aga oleme siin Elianaga oma kohtumised ajatanud vihmavaba aja järgi ning niisama tema B&B juures toimetanud- ükspäev tegime tema kappi riiuli ja teine päev, siis kui tema lilli õue ümber istutas, siis mina õmblesin talle lõhnakotte kappidesse. Täitsin kotid lavendliga, sidusin ilusa lipsu peale ja seejärel asetasime õrna käega erinevatesse tubadesse sahtlitesse ja riiulitele pesule head lõhna ligi tegema :)


Mul hakkas juba mõte käima, milliseid ma ise võiks Eestis teha ja mida sinna sisse panna. Ma heegeldaksin sellised minipadjad ja paneks sisse vaarivavarsi ja - lehti :) Kuidas tundub? Kas need lõhnavad talveläbi? Ma ei tea ju :)

Pildil lisaks vihmase ilma teod ja kohalikud kassid!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar