22. august 2014

Taaskasutus

Ühel teisel päeval võtsime jällegi jalad selga ja seadsime sammud ühe kena disainitöökoja poole, mis muu hulgas valmistab ka teatrite jaoks kostüüme. Eriliseks teeb asjaolu, et kasutatakse teise ringi materjale: olgu selleks siis tekstiil, puit, papp, nahk või misiganes esemed. Jah, tegu oli taaskasutuskeskusega.

Koha nimi on Officine Frida Arts & Crafts ja asub sellisel väikesel kõrvaltänaval, kust ainult teadja ja kindla peale mineja selle üles leiab. Turimiskaardile seda kohta pole märgitud.

Mis me seal siis nägime? Teisel korrusel oli ateljee. Hunnikute viisi lahtilõigatud ja värvide kaupa ladustatud second hand tekstiile. Ära arutatud lukke, mahalõigatud nööpe ja pandlaid. Samuti ka tekstiilitüüstusest ülejäänud kangareste. Mulle igaljuhul väga põnev paik, sest eks ole ju mu esimene erialane haridus pärit tookordsest Tallinna 19. Kutsekeskkoolist, kus peale kaheaastast õppimist sain diplomi, mille sisuks oli IV kategooria meeste- ja laste ülerõivaste rätsep :)

"Aga mis oli esimesel korrusel?" küsite.
"Seal oli kunstiateljee," annan ma teile teada, vaimustunult end taas sinna tagasi mõeldes.

Vanad uksed laudadeks, riiuliteks või siis nii nagu Eliana pool on neist saanud ühe vannitoa lagi. Vanast kohvrist saab kaasaskantav altar (?) ja armsast särgist seinale kunstiteos. Rääkimata muidugi pannoodest lõnga, õllepudelikorkide ja värviga. Lahe, ma ütlen!

Mina aga panin sellest päevast oma ideedepagasisse mitu head mõtet, mida kavatsen edaspidi kindlasti kasutada. Igaljuhul :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar