21. august 2014

Jogurtitegu

Täiesti uskumatu on, et tänasega hakkas juba minu IV nädal siin. Kuhu küll aeg niimoodi lennates kaob? Mul hakkab hirm, et ka järgmine, ehk minu viimane kuu siin, lendab sama kiirelt.

Eelmine nädal algas aeglaselt... Eliana osales 2,5 päeva ühel matkal ja mina sain oma tööde ja tegemistega omavahel olla. See- eest nädala teine pool oli tempokas.

Ühel päeval võtsime ette klientide tervis ettevalmistava söögiteo. Plaanis oli koduse jogurti valmistamine. Nii et härjal kiirelt sarvist. Eli otsis kapist välja 3 liitrist piimapudelit, desinfitseeris need keeva veega ning keeranud need froteerätti, pistis kotti ja koti tõstis õlale- niimoodi läksime linna teise otsa toorpiima järgi.

Nagu olete ehk aru saanud või viitsinud vaadata, pole Matera teab mis suur linn- jälgige kaardi mõõtkava!  Kand ja varvas ning olimegi juba kohal. Mingis putkas. Eli pani pudeli aparaati, lasi 1 € pilusse ja toorpiim hakkas kenasti voolama. Niimoodi siis 3 x järjest.

Piim käes, läksime koju jogurtit valmistama. Oma ühese eelmises postituses viitasin ma ka retseptile, kuidas seda valmistataks, siis kordan seda siinkohal uuesti ja lisan veel ühe arvamuste paljususeks.

Umbes- täpselt samamoodi tegime ka meie. Minust jäi jogurtijuuretisega segatud soe piim kasuka alla järgmist hommikut ootama!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar